Siete Reporteros y Un Periodico. Adaptación Lectura Fácil

10,95€ 10,40€
Avui -5% en llibres
Només en queda(n) 2 en estoc
Entrega a domicili o recollida a botiga

Compra ara i ho rebràs divendres 14 agost


Clica i recull

Clica i recull

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons
 

Compra segura

 

Entrega en 1-2 dies laborables

 

Registra't i gaudeix de descomptes en cada compra

 

Enviament gratuït a partir de 19€ en llibres i de 39€ en llibres de text, joguines i papereria.

 

Productes de robòtica: no s'accepten devolucions a la botiga. Contacta amb atenció al client

Descripció

Un libro que demuestra la importancia de creer en algo.Alejandro quiere ser director de periódico. Tiene muchas ganas y muchailusión, pero le faltan reporteros y dinero. Por eso, pone un anuncio enel patio del colegio: ''Director de periódico busca periodistas''.Alejandro no imaginaba quiénes se iban a apuntar.

Fitxa tècnica - Siete Reporteros y Un Periodico. Adaptación Lectura Fácil

Tipus de producte: Llibre de text
Edat recomanada: A partir de 9 anys
Idioma: Castellà
EAN: 9788467595895
Referència Abacus: 1230648.17
Editorial: SM

Productes relacionats

Siete Reporteros y Un Periodico. Adaptación Lectura Fácil

Siete Reporteros y Un Periodico. Adaptación Lectura Fácil

10,95€ 10,40€
5% descompte

Troba una botiga

Consulta la disponibilitat de productes a la teva zona